“Ik hamer steeds op het groepsgebeuren, want zo’n druk programma kan je niet met slechts elf spelers afhaspelen. ”Gustaf Nilsson zal alleszins hopen nog eens te mogen starten, zeker na zijn belangrijke treffer zondag. “Het is niet makkelijk om vaak slechts 15 of 20 minuten in te vallen, maar ik probeer er steeds het beste van te maken. Ik wil altijd scoren wanneer ik speel. Tegen Union Berlijn kreeg ik de kans vanaf de aftrap, en toen was ik ook teleurgesteld dat ik niet kon scoren.
” En komt zo’n galamatch dan op een goed moment om de mindere resultaten in competitieverband even te vergeten? “Zo ver wil ik zelfs niet gaan”, besluit de doelman. “Met twee op negen is de puntenoogst mager, maar onze coach verwoordt het goed als hij zegt dat we nog altijd twintig op dertig haalden. Daarvan kan je moeilijk zeggen dat het een slecht resultaat is. ” “Momenteel kennen we wat pech bij de afwerking, maar dat zal wel weer keren. In tussentijd is het dan vooral belangrijk dat we ook de nul kunnen houden.
Bankzitters Union hopen op wat extra speelgelegenheid in bekerwedstrijd tegen Cappellen: “Klaar om mooie dingen te tonen”Recordaankoop Cameron Puertas (l. ) zit bij Union vaker dan hem lief is op de bank. Tegen Cappellen hoopt hij zeker in de ploeg te staan. — © BELGAAanvoerder Teddy Teuma, de ijzersterke Christian Burgess, de onvermoeibare Bart Nieuwkoop of goaltjesdief Dante Vanzeir: het succesverhaal van Union kent verschillende protagonisten. Naast die hoofdrolspelers zijn er ook spelers die vaker op de bank belanden dan hen lief is: tegen Cappellen (tweede nationale) hopen zij eens vanaf de start hun kwaliteiten te kunnen tonen.
Thomas CamiGisteren om 03:00Dat Union het voorlopig uitstekend doet, ligt niet enkel aan het type-elftal dat Karel Geraerts vaak tussen de lijnen brengt. Ook de bankzitters doen het vaak uitstekend als ze invallen. Denk bijvoorbeeld aan afgelopen zondag tegen Westerlo: het doelpunt van invaller Gustaf Nilsson in de 92ste minuut kwam er op assist van een andere invaller, Ross Sykes. “Daarvoor heb ik ze ook nodig”, vertelde Karel Geraerts.
Thomas CamiGisteren om 03:00Dat Union het voorlopig uitstekend doet, ligt niet enkel aan het type-elftal dat Karel Geraerts vaak tussen de lijnen brengt. Ook de bankzitters doen het vaak uitstekend als ze invallen. Denk bijvoorbeeld aan afgelopen zondag tegen Westerlo: het doelpunt van invaller Gustaf Nilsson in de 92ste minuut kwam er op assist van een andere invaller, Ross Sykes. “Daarvoor heb ik ze ook nodig”, vertelde Karel Geraerts. “Ik hamer steeds op het groepsgebeuren, want zo’n druk programma kan je niet met slechts elf spelers afhaspelen.
RCFC | Tickets - Cappellen FC
Nooit meer zoeken wie de beste odds heeft dus! De beste odds van dit moment: 94. 19% via Unibet Wil je weten hoeveel je kunt profiteren door de hoogste odds te kiezen voor Royal Cappellen - Union Sint-Gillis? Zet €10 in op de winnaar van de wedstrijd en win tussen de 10. 1€ en 410€. WedstrijdinformatieRoyal Cappellen - Union Sint-GillisBelgium Cup BelgiëDatum - 09/11/2022Aanvangstijd - 19:00 UTCStadion: -, -, -Royal Cappellen - Union Sint-Gillis tips en voorspellingenBenieuwd naar onze tips en voorspellingen voor Royal Cappellen - Union Sint-Gillis? Onze tip voor de winnaar van deze wedstrijd is Union Sint-Gillis. Onze voorspelling voor de exacte score is 0: 3. De geschatte winstkansen zijn: 2.
[[[vrij*]@@]] Union Westerlo kijken streaming 6 november 2022
De troepen van Tom Schipper ontvangen dan immers eersteklasser Union in het kader van de beker van België. Een galamatch avant la lettre en niet in het minst voor Robbe Demont. Het 20-jarige jeugdproduct van Cappellen nam na de blessure van eerste doelman Joossens plaats in doel en hem wacht ongetwijfeld een memorabele avond. Kevin De Munter 08-11-22, 18:38 Laatste update: 08-11-22, 18:55 Zijn debuut vierde Demont vorig sezioen al, in de eindronde tegen Eendracht Aalst. Dit seizoen werd hij weer gewoon de doublure van Björn Joossens tot die twee weken geleden zwaar geblesseerd uit viel in het competitieduel met Hades.
Wordt het genieten, of is het toch afwachten met een bang hartje? “We moeten er gewoon van genieten”, zegt de Demont resoluut. “Zo’n wedstrijd speel je niet elk jaar of misschien zelfs maar een keer in je carrière. Dan zou het zonde zijn om daar met twijfels aan te beginnen. Niets moet voor ons, alles mag. Voor mij is dit een droom die uitkomt. Ik bereid me er op voor dat ik veel werk zal moeten opknappen, maar tegelijkertijd zijn het ook dit soort wedstrijden waarin je je kan onderscheiden als doelman.
Bankzitters Union hopen op wat extra speelgelegenheid in bekerwedstrijd tegen Cappellen: “Klaar om mooie dingen te tonen”Recordaankoop Cameron Puertas (l. ) zit bij Union vaker dan hem lief is op de bank. Tegen Cappellen hoopt hij zeker in de ploeg te staan. — © BELGAAanvoerder Teddy Teuma, de ijzersterke Christian Burgess, de onvermoeibare Bart Nieuwkoop of goaltjesdief Dante Vanzeir: het succesverhaal van Union kent verschillende protagonisten. Naast die hoofdrolspelers zijn er ook spelers die vaker op de bank belanden dan hen lief is: tegen Cappellen (tweede nationale) hopen zij eens vanaf de start hun kwaliteiten te kunnen tonen.
Royale Union Saint-Gilloise
Twee liggen er al uit, maar ook deze eersteklassers willen
(((Horloge@@))) Union Cercle kijken 9 oktober 2022 - 獅子道
Daarom was ik wel blij dat het tegen Westerlo als invaller wel lukte. Hopelijk krijg ik woensdagavond wat meer speelminuten, het zou een goeie kans zijn om mij te bewijzen aan de coach. ”Dat Geraerts fel zal roteren woensdagavond, lijkt een zekerheid. Zelfs Anthony Moris mag voor het eerst dit seizoen waarschijnlijk op de bank plaatsnemen. “Ik denk dat er verschillende spelers verdiend rust zullen krijgen”, aldus de doelman. “Maar natuurlijk nemen we de wedstrijd serieus, het blijft de Beker van België. We dromen allemaal om een finale te spelen en die te winnen, dus wie speelt zal zeker 100 procent zijn.
Voorbeschouwing Cappellen - Union Saint-Gilloise Croky Cup || 09
Zo staat Demont al zeker tot de winterstop tussen de palen bij Cappellen. “Ik ben blij dat ik deze kans krijg”, zegt de goalie. “Ik voel het vertrouwen van de keeperstrainer, de coach en ook van Björn zelf. Hij stuurt me regelmatig berichten om raad en tips te geven. Dat helpt mij enorm. Of ik nerveus ben voor een wedstrijd? Op dit niveau voetballen is niet te vergelijken met de jeugd, maar het blijft een voetbalwedstrijd tussen 22 voetballers met elk twee armen en twee benen. Zo probeer ik alles te relativeren. ” Strijden met gelijke wapens zoals dat heet, al is het op papier. In praktijk is het nog maar de vraag in hoeverre Cappellen woensdagavond daadwerkelijk weerwerk zal kunnen bieden tegen een Union dat dit seizoen al het goede van vorig jaar bevestigt en er nog een indrukwekkend Europees parcours bovenop deed.
Jeugdproduct Robbe Demont onder de lat bij Cappellen in bekergala tegen eersteklasser Union: “Ik bereid me voor op veel werk” Jeugdproduct Robbe Demont onder de lat bij Cappellen in bekergala tegen eersteklasser Union: “Ik bereid me voor op veel werk” | Voetbal 2NB | hln. be Menu Sluit Volledig scherm Robbe Demont (met pet), krijgt zijn kans na het uitvallen van doelman Joossens, hier naast hem na de zege van Cappellen tegen Belisia. © Cappellen FC / RV voetbal beker van BelgiëIn competitieverband loopt het even minder vlot voor Cappellen met een twee op negen, maar dat maakt woensdagavond allemaal niet uit.
Woensdag staat waarschijnlijk Pirard in doel: hij werkt enorm hard, en we vertrouwen hem volledig. ”Nog twee wedstrijden tot het WKNiet enkel Pirard zal een nieuwe naam in het basiselftal worden: ook Cameron Puertas, vorig seizoen nog de recordaankoop van Union, hoopt op meer speelminuten. “Ik weet het nog niet zeker, maar natuurlijk ga ik ervan uit dat hij flink zal roteren. Ik ben alleszins klaar om mooie dingen te laten zien. Bekerwedstrijden zijn altijd moeilijk, dus het maakt niet uit dat Cappellen maar in tweede nationale voetbalt. ”Maar wie maakt er nog allemaal kans op een basisplek? Spelers als El Azzouzi, Rodriguez, Eckert, François, Sykes, Dony en Boone krijgen pas heel zelden speelminuten: de verwachting is dat verschillenden onder hen woensdag wel aan de aftrap staan. “Er zullen zeker spelers spelen die dit seizoen al wat minder minuten hebben gemaakt”, verklapte Karel Geraerts al.
01. Op deze pagina bekijk je de huidige vorm van Royal Cappellen en Union Sint-Gillis, evenals de competitiestand en h2h statistieken. Daarnaast vind je hier de meest uitgebreide voorbeschouwing, live tussenstanden, odds en de opstellingen van Royal Cappellen - Union Sint-Gillis. Op de hoogte blijven van alles wat er gebeurt in de Belgium Cup? Dit zijn de overige wedstrijden die op het programma staan: Lommel United - Zulte Waregem, KFC Dessel Sport - KAA Gent. Bekijk de beste odds voor Royal Cappellen - Union Sint-Gillis! Vergelijk de Royal Cappellen - Union Sint-Gillis odds en haal meer uit je Voetbal weddenschappen. Oddspedia toont je de Royal Cappellen - Union Sint-Gillis quoteringen van alle 5 bookmakers over 17 verschillende wedmarkten.
Royal Cappellen - Union Sint-Gillis » Tussenstand & Live stream + Odds, Statistieken en Nieuws. Royal Cappellen speelt thuis tegen Union Sint-Gillis voor een spannende wedstrijd in de Belgium Cup. Een mooi affiche voor de Voetballiefhebber. De wedstrijd vindt plaats op 09/11/2022 om 19:00 UTC. Oddspedia helpt je door de odds voor Royal Cappellen Union Sint-Gillis te vergelijken van 5 en 17 verschillende wedmarkten. Bookmakers verwachten dat Union Sint-Gillis er met de winst vandoor gaat tegen een quotering van @ 1.
[[LIVESTREAM]] Gent Mechelen kijken streaming 16 oktober
Jeugdproduct Robbe Demont (20) onder de lat bij Cappellen